miercuri, 8 iulie 2009

Băsescu, despre numirea şefului DNA: Aş aştepta eu un răspuns de la Predoiu, nu invers

reşedintele Traian Băsescu a declarat, vineri, că aşteaptă un răspuns de la ministrul Justiţiei, Cătălin Predoiu, în cazul numirii noului şef al DNA şi nu invers. „Aş aştepta eu un răspuns de la ministrul Justiţiei, dacă are ca prioritate servirea interesului naţional sau alte interese”, a afirmat Traian Băsescu, într-o declaraţie susţinută pe aeroportul Henri Coandă, înainte de a pleca spre Italia.

Tot Băsescu spune că nu a avut nicio legătură cu desemnarea lui Corneliu Vadim Tudor ca vicepreşedinte la Senat şi nicio consultare cu vreun partid.

" Nu mă ocup de lucruri mărunte ca numirile în Parlament. De lucruri mărunte şi de minciuni are cine să se ocupe", a declarat Băsescu.

„Am dat un comunicat că nu am avut nicio implicare ( în legătură cu numirea lui CV Tudor). Reconfirm această poziţie", a adăugat şeful statului.