marți, 20 mai 2008

Schuettler - Capdeville (Bonusuri Pariuri Online)

Dupa partida dintre Lee si Hrbaty m'am oprit la o alta de pe tabloul masculin. Este vorba de partida dintre Schuettler si Capdeville. Chilianul se afla pe locul 120 iar germanul pe 145 , ambii veniti din calificari, se vor infrunta azi la US Open in primul tur. Chilianul vine dupa un turneu la Waashington excelent, unde a facut cateva meciuri bune. Neamtul nu a mai jucat de ceva timp intr-un turneu ATP ci doar in turnee chalenger! Desi un jucator tipic sud-american, care nu renunta aproape niciodata la sansele sale de a castia, el prefera suprafetele hard, mai ales cu un serviciu foarte bun(81 de asi, fata de doar 28 a germanului). Cota pentru chilian e pomana curata dupa parerea mea si in consecinta......MIZA MAXIMA! Am mare incredere in Capdeville si sper sa nu ma dezamageasca. Va recomand asa cum am facut'o ieri cu Gloria Bistrita, unde am fost sigur ca vor castiga, aproape la fel de sigur sunt si azi.