marți, 20 mai 2008

Blake Fish (Bonusuri Pariuri Online)

Motivul pt care am ales acest meci e in special cota...f buna tinand cont de ultimele evolutii ale lui Fish si in special de h2h care e 1-1,ultima victorie fiind a lui Mardy. Daca Fish a avut un meci destul de usor cu Karlovic,Blake a avut probleme destul de mari cu Mathieu. Mizez pe Mardy azi si datorita faptului ca Blake imi pare obosit evoluand in atatea partide in ultima perioada si mai ales pt ca motivatia mai mare pare a fi de partea lui Fish.Motivul pt care am ales acest meci e in special cota...f buna tinand cont de ultimele evolutii ale lui Fish si in special de h2h care e 1-1,ultima victorie fiind a lui Mardy. Daca Fish a avut un meci destul de usor cu Karlovic,Blake a avut probleme destul de mari cu Mathieu. Mizez pe Mardy azi si datorita faptului ca Blake imi pare obosit evoluand in atatea partide in ultima perioada si mai ales pt ca motivatia mai mare pare a fi de partea lui Fish.Motivul pt care am ales acest meci e in special cota...f buna tinand cont de ultimele evolutii ale lui Fish si in special de h2h care e 1-1,ultima victorie fiind a lui Mardy. Daca Fish a avut un meci destul de usor cu Karlovic,Blake a avut probleme destul de mari cu Mathieu. Mizez pe Mardy azi si datorita faptului ca Blake imi pare obosit evoluand in atatea partide in ultima perioada si mai ales pt ca motivatia mai mare pare a fi de partea lui Fish.